Gratis naar Museum Rotterdam (inclusief gratis openbaar vervoer RET)

Stichting Humanitas is door Museum Rotterdam uitgeroepen tot ‘Echt Rotterdams Erfgoed’. Iets waar Humanitas natuurlijk erg trots op is. In het museum is in dat kader de expositie ‘Rotterdammers van Humanitas’ te bewonderen, maar daarnaast natuurlijk nog vele andere exposities.

Elke eerste zaterdag van de maand organiseert het museum een verhalen-café. Aanstaande 3 november van 14:00 tot 16:30 uur is het thema daarvan ‘De Zorg’ en staat Humanitas in de schijnwerper. Een aantal geportretteerden zal komen vertellen, maar het museum nodigt ook andere cliënten (en diens mantelzorger) en medewerken uit om aan te schuiven en te luisteren naar deze verhalen, maar ook mee te praten. Voor een drankje wordt gezorgd!

Misschien heeft u zelf een mooi verhaal of ervaring over de zorg en wilt u dit delen. Voor cliënten (en diens mantelzorger) en medewerkers zijn gratis toegangskaarten beschikbaar, maar ook vrij reizen-kaarten van RET. Dé kans om gratis naar de stad af te reizen en gratis een uniek kijkje te nemen in Museum Rotterdam.

Omdat de hoeveelheid toegangskaarten en Openbaar Vervoer kaarten beperkt is, vragen wij u zich aan te melden. Dat kan door een email te sturen naar echtrotterdamserfgoed@museumrotterdam.nl.
U krijgt dan de toegangskaarten en RET-kaarten thuis opgestuurd. Wees er snel bij!

Verhalencafé ‘Zorg’ (Humanitas) Zaterdag 3 november van 14:00-16:30 uur

Museum Rotterdam