Grensverleggers. Wonen, werken, leven met zorg en energie

Een inspirerend gezelschap bestaande uit o.a. bestuurders en ontwerpers betrokken bij de thema’s wonen, werken, leven met zorg en energie, deelt haar vernieuwende ideeën en inzichten ook dit verkiezingsjaar met nieuwe lokale bestuurscolleges tijdens de manifestatie ‘Grensverleggers. Wonen, werken, leven met zorg en energie’ op 29 november 2018 in Utrecht. Deze manifestatie over publiek opdrachtgeverschap en ontwerp en georganiseerd door Architectuur Lokaal vindt dit jaar voor de 7e keer plaats.

Gijsbert van Herk, bestuursvoorzitter van Humanitas en een van de initiatiefnemers van de prijsvraag Who Cares*, neemt deel aan het debat ‘Organisatie van zorg in de wijk’.

Aanmelden (verplicht) kan nog tot woensdag 28 november. Kijk hiervoor en voor meer informatie over de sprekers op de website grensverleggers.architectuurlokaal.nl.

*) De ontwerpprijsvraag Who Cares (2017), om nieuwe vormen van wonen en zorg te stimuleren en mogelijk te maken, krijgt een vervolg met de Who Cares Community of Practice: ontwerpers, experts in de zorg en gemeenten worden bij het uitvoeren van nieuwe vormen van wonen en zorg ondersteund bij de realisatie hiervan.