Start Vlogstafette eind januari 2019

Eerder berichtten we al over de vlogworkshops die o.a. eind vorig jaar ook bij Humanitas hebben plaatsgevonden. In vervolg daarop maken we bekend dat eind januari de feestelijke Kick-start is van de Van Huis Naar Thuis Vlogstafette. Deze vindt plaats op het ministerie van VWS, in aanwezigheid van minister Hugo de Jonge en Gijsbert van Herk.

In de vlogstafette nodigen zorgcollega’s elkaar uit om een vlogje (30 sec.) te maken waarin ze delen hoe zij van een huis een thuis maken.
Wat zijn de kleine, dagelijkse dingen in je werk waar jij trots op bent? Wat maakt dat je het fijn vindt om bij Humanitas te werken? En wanneer ga je met een goed gevoel naar huis?

Mooie en ontroerende momenten zitten soms in een klein hoekje. Door deze alledaagse ‘menselijke’ dingen te delen, laten we een optimistisch en realistisch beeld zien van de verpleeghuiszorg. Dit doen we niet alleen voor collega’s, maar ook voor mantelzorgers, familieleden en voor toekomstige zorgmedewerkers. Want iedereen wil van een Huis een Thuis maken.

Sluit je aan bij Van Huis Naar Thuis, word ook lid van de Facebookgroep en laat zien hoe jij van een huis een thuis maakt met #vanhuisnaarthuis.

Wil je er bij zijn? aanmelden kan hier: anbo.nl/vlogstafette.

De campagne wordt ondersteund door ActiZ, BTN, Waardigheid en Trots en het ministerie van VWS.