Plusclubs in Feijenoord van start!

Gewoon leuke dingen doen en andere mensen ontmoeten! Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daar kunnen allerlei redenen voor zijn: een ziekte of handicap kan in de weg staan. Of de stap is te groot om zomaar aan een activiteit mee te doen en onder de mensen te zijn. Daarom worden er Plusclubs georganiseerd in het gebied Feijenoord, onder de vlag van Humanitas Welzijn. De Plus staat voor méér dan ontmoeting: wij zorgen voor een gastvrije ontvangst én de combinatie met een lunch of diner. En in iedere club staat weer een ander thema centraal. Denk aan muziek, creativiteit, bewegen, koken, groen en tuinieren.

Iedereen is welkom! In ieder geval de mensen die gebaat zijn bij aandacht, structuur en gezelligheid.

De Plusclubs zijn er in de wijken Feijenoord (Open Keuken), Hillesluis (Slaghekbuurt), Katendrecht (‘t Steiger) en Vreewijk (De Brink). In de loop van 2019 volgen er meer, ook in andere wijken van Feijenoord.

Meer weten? Bekijk de flyer op www.stichtinghumanitas.nl/wel-zijn of mail/bel naar Nancy Hagman: nhagman@stichtinghumanitas.nl, 06 – 12 43 35 29.