Wie wordt zorgmanager van het jaar 2019? Genomineerden zijn bekend gemaakt

Eind vorig jaar is Gijsbert van Herk, bestuursvoorzitter van Humanitas voorgedragen om genomineerd te worden voor ‘ Zorgmanager van het jaar 2019’. Vandaag is bekend gemaakt dat van Herk een van de drie genomineerden is!
Zorgvisie, die deze prijs nu al sinds 1997 jaarlijks uitreikt, geeft aan dat de prijs bestemd is voor de eindverantwoordelijke zorgmanager die de meeste indruk maakt door een bijzondere prestatie en heldere visie.
Gijsbert: “ Hartstikke leuk dat Humanitas genomineerd is. Het is immers niet de persoon die de prijs krijgt, maar wat mij betreft de organisatie. Alleen het genomineerd zijn helpt al om waardering te krijgen voor het feit dat we met onze aanpak op de goede weg zijn. Het helpt zeker om in onze keuken te laten kijken en nieuwe verbindingen aan te gaan met veel partijen ook buiten de zorg.”

Eerdere recente winnaars van de prijs zijn bestuursvoorzitter Gertrude van den Brink van Middin en Ernst Kuipers van Erasmus MC.

Lees voor vervolg en meer :