Fatima Talbi overleden

Met groot verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van onze collega Fatima Talbi. Het ging al enige maanden slecht met Fatima. Zij is overleden aan de gevolgen van maagkanker.

Fatima werkte sinds 1996 bij Humanitas. Eerst als vrijwilliger en later, na haar stage, sinds 1997 als maatschappelijk werkster bij de afdeling Jeugdhulpverlening. Vanaf 2006 combineerde zij het werken bij Humanitas met haar werk als gemeenteraadslid voor de PvdA. De laatste jaren, tot aan haar ziekte,  was zij werkzaam als klantadviseur. Bijzonder was hoe bescheiden zij altijd was en tegelijkertijd was het kenmerkend hoe trots zij op ‘haar’ Humanitas was.  #trots op mijn Humanitas ontbrak in bijna geen enkele uiting van haar. Zij was de beste ambassadeur die Humanitas zich kon wensen.

Haar opgewekte persoonlijkheid, haar humor, haar positiviteit en haar grote betrokkenheid zullen wij enorm missen. En vanwege haar gulle, aanstekelijk lach wist je altijd dat ze er was! Zij heeft zeer veel voor Humanitas en de cliënten die zij begeleidde betekend. Zij was zeer geliefd en laat een grote leegte achter.

Conform de rituelen bij een islamitische uitvaart wordt zij vandaag, binnen 24 uur na overlijden, begraven op de Zuiderbegraafplaats in Rotterdam. Vanuit Humanitas zal er een afvaardiging bij haar begrafenis vanmiddag aanwezig zijn.Onze gedachten gaan uit naar haar familie en wensen hen heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Collega’s, directie, Raad van Bestuur en Raad van Toezicht van Stichting Humanitas