Zwemmen voor je A-diploma

Inmiddels 1500 kinderen en 3 zwembaden die meedoen aan de zwemcampagne! Na ruim een jaar geleden van start te zijn gegaan en waar de eerste kinderen al hun zwemdiploma hebben gekregen kunnen we gerust stellen dat de campagne een succes is! De inschrijving is inmiddels gesloten, maar dat neemt niet weg dat er nog 1100 kinderen zwemles volgen én staan er nog 400 op een wachtlijst klaar om te starten! Wij zijn inmiddels gestart met de Sport en Cultuur Clubs in Feijenoord en Hillesluis! Kinderen kunnen daarin meedoen aan sport, kunst en culturele activiteiten. Blijf ons volgen om op de hoogte te blijven!

‘Gratis’ zwemles Rotterdam-Feijenoord enorm succes

Deel dit artikel: De ‘gratis’ zwemles voor kinderen uit Rotterdam-Feijenoord is een overweldigend succes. Waar Humanitas en het Sportbedrijf Rotterdam vorig jaar rekening hielden met zo’n vijfhonderd geïnteresseerden, volgen inmiddels 1100 kinderen zwemles én staan er nog vierhonderd op een wachtlijst. Humanitas riep het initiatief een jaar geleden in het leven.