Feyenoord bedankt!

Afgelopen zaterdag woonden bijna 400 Feijenoorders de wedstrijd Feyenoord – SC Heerenveen bij. Onder het luid gejuich van elk van deze Feijenoorders scoorde Feyenoord maar liefst 3 goals tijdens de eerste 25 minuten! Het was niet zomaar een wedstrijd. Door een supportersactie konden mensen die normaal niet naar een wedstrijd kunnen, nu wel een wedstrijd van hun Feyenoord bijwonen.

Het begon allemaal met de wens van één man. Een Feyenoord supporter met een seizoenskaart die het een ander een keertje gunde om naar een wedstrijd te gaan. Al gauw werd deze wens opgevolgd door vele andere supporters. Velen stelden hun seizoenskaart beschikbaar voor hun medemens.

Wij zijn ontzettend trots dat wij aan deze actie mochten meedoen. De bewoners, vrijwilligers en Humanitas bedanken Feyenoord en haar supporters dat zij deze dag mogelijk hebben gemaakt. Vanuit het Feyenoord Clubhuis in de Afrikaanderwijk vertrok de stoet richting de Kuip. Het stadion waar velen zich thuis voelen. Samen met hun vrienden, kinderen, buren vormden zij de kameraden die hand in hand trots hun liefde voor Feyenoord kenbaar maakten.

Dat is nou de kracht van Feyenoord en de Magie van Feijenoord!

Volg je ons al op Facebook? Volg en like de Magie van Feijenoord om op de hoogte te blijven van nieuws uit Feijenoord

#geeffeyenoord #krachtvanfeyenoord #rotterdamzuid #feyenoord #welzijnswerk #rotterdam #humanitas #kopvanzuid #katendrecht #vreewijk #bloemhof #hillesluis #afrikaanderwijk #noordereiland #feijenoord