Aert van Nes (Müllerpier)

Aert van Nes
In het woongebouw Aert van Nes op de Müllerpier in Roterdam-Delfshaven woont u zelfstandig in uw eigen huurappartement. In dit wooncomplex wordt door Humanitas thuiszorg en huishoudelijke ondersteuning geleverd. De bewoners huren hun appartement van de woningbouwcorporatie Havensteder. Het woongebouw Aert van Nes is een complex van 9 etages met daarin 42 terrasappartementen. Onder de woongebouwen bevindt zich een parkeergarage. In het naastgelegen woongebouw Witte de With heeft Humanitas een thuiszorgkantoor en Ontmoetingscentrum (dagbesteding) ‘Aan de kade’.

Zorg en ondersteuning in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg of ondersteuning u nodig heeft. Voor nu, of later. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over thuiszorg, huishoudelijke ondersteuning, dagbesteding ‘Aan de kade’ of personenalarmering met of zonder zorgopvolging van Humanitas? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: via 010 – 27 13 800 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Wij helpen u graag verder

Adresgegevens

Adres: Sint Jobskade 10, 3024 EN Rotterdam
Telefoon
: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

Er zijn nog geen bestanden toegevoegd aan deze locatiepagina.

loc_aertvannes

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Links

Als u een een apartement wilt huren in dit wooncomplex verwijzen wij u naar www.havensteder.nl en naar www.woonnetrijnmond.nl

Bent u (al) in het bezit van een zorgindicatie dan kan een klantadviseur van Humanitas u wellicht behulpzaam zijn.
Bel in dat geval met 010 – 27 13 800 of mail naar onze klantenservice: klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Wilt u meer informatie over het Lloydkwartier, de gebouwen en de architectuur? Ga dan naar deze website.