Hannie Dekhuijzen

Ja! Ik woon graag in Hannie Dekhuijzen

Een veilige en vertrouwde omgeving. Comfortabel en gezellig wonen, zoals thuis. Dat kan in Hannie Dekhuijzen, een ruim verpleeghuis in de wijk Charlois. Heeft u als gevolg van dementie zorg en persoonlijke aandacht nodig? Dan vindt u in het Hannie Dekhuijzen een nieuw thuis. Met oog voor úw situatie en dag en nacht zorg en hulp binnen handbereik.

Uw eigen kamer
Hannie Dekhuijzen is een comfortabel verpleeghuis met meerdere groepswoningen. Hier heeft u de vrijheid van uw eigen kamer, met uw eigen spullen en inrichting. Samen met 5 of 6 medebewoners deelt u een ruime huiskamer. Zo woont u zoveel mogelijk zoals thuis: met een eigen plek, in een huiselijke omgeving. En met tuin en terras waar u kunt genieten van een mooie zomerse dag.

Wonen en leven zoals thuis
Ons team van vaste medewerkers staat dag en nacht voor u klaar. Met persoonlijke zorg en aandacht. Om u zoveel mogelijk vertrouwd en thuis te laten voelen kijken we samen wat uw wensen zijn. Hoe we de omgeving voor u zo prettig mogelijk kunnen maken. Natuurlijk is uw familie ook altijd van harte welkom om op bezoek te komen en mee te draaien. Dat maakt Hannie Dekhuijzen tot een geborgen en gezellige woonomgeving.

Comfortabel en gezellig
Een kopje koffie drinken in de bistro, een film kijken met uw medebewoners. Even naar de kapper of ontspannen in de snoezelruimte. Dat maakt het leven in Hannie Dekhuijzen comfortabel en prettig. En wilt u er even op uit, een wandelingetje maken met familie? Het Zuiderpark ligt pal achter het woonzorgcomplex, het winkelcentrum Zuidplein is op loopafstand. Dichtbij vindt u ook een nieuw Humanitas ontmoetingscentrum (in Nancy Zeelenberg). U hoeft zich hier geen moment te vervelen.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u rekenen op alle medische zorg die u nodig heeft. Er is een team van medische en paramedische deskundigen in huis. Een veilig en vertrouwd gevoel.

Hannie Dekhuijzen in het kort

Faciliteiten

• Uw eigen woning
  • Een gezamenlijke huiskamer
  • Grote tuin met karpervijver en terras
  • Herinneringsmuseum met activiteiten
  • Snoezelruimte

Services

• Hulp van de huismeester bij kleine klusjes
  • Kapper in huis
  • Pedicure op afspraak
  • Dagelijks vers gekookte maaltijden
  • Dagelijkse maaltijdservice
  • Persoonlijk alarmsysteem in uw woning

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. De klantadviseur van Hannie Dekhuijzen denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past Hannie Dekhuijzen bij u?
U kunt wonen in Hannie Dekhuijzen als u te maken heeft met dementie. Hiervoor is een zorgindicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (WLZ), met zorgzwaartepakket 5 of 7. U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling (CIZ). Vaak betaalt u wel een eigen bijdrage. Heeft u vragen over de indicatie of de kosten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Daarom: wonen bij Hannie Dekhuijzen

• De privacy van uw eigen woning en de gezelligheid van medebewoners.
  • Een herkenbare en vertrouwde omgeving (volgens de Brein Omgevings Methodiek).
  • Veilige omgeving, met alle zorg voorhanden.
  • Mooie tuin en terras.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in Hannie Dekhuijzen thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: Carnissedreef 280, 3084 NN Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

NameSizeHits
HD Activiteitenkalender juni juli 2016413.8 KiB314
HD Activiteitenkalender maart april 20166.0 MiB283
HD Activiteitenkalender nov.-dec. 2016364.9 KiB179
HD Activiteitenkalender sept.-okt. 2016250.6 KiB240
Op Zuid Lente 20163.4 MiB528
Op Zuid Winter 20152.0 MiB900

loc_hd

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.