Bergweg

Ja! Ik woon graag in de Bergweg

De Bergweg is een mooi en levendig woonzorgcomplex in de Rotterdamse wijk Het Oude Noorden. Mensen wonen er zelfstandig. Humanitas levert er thuiszorg, huishoudelijke ondersteuning en personenalarmering. Kunt u door dementie niet langer in uw eigen huis blijven wonen? Ook dan vindt u bij De Bergweg een comfortabel thuis. In De Bergweg heeft Humanitas op de bovenste verdieping ook een verpleeghuisvoorziening voor ouderen met dementie.

Uw eigen plek
Er zijn in De Bergweg ook vier woongroepen (kleinschalig wonen). Hier vindt u een geborgen thuis, als u door dementie niet meer zelfstandig kunt wonen. U heeft hier uw eigen kamer in een gezellig hofje. Een Hofje telt ongeveer 7 bewoners. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Comfortabel en gezellig
Een kopje koffie in de bar of lounge, samen activiteiten doen, of boeken lezen in de bibliotheek. Dat maakt het leven in De Bergweg levendig én gezellig. Het prachtig atrium in het gebouw biedt alle voorzieningen waaronder een ontmoetingscentrum om prettig te kunnen wonen en leven. En wilt u erop uit? Vlakbij De Bergweg zijn veel winkels en eetgelegenheden. Ook de tram en de trein zijn op loopafstand. Zo bent u in een mum van tijd waar u wilt zijn, én ontvangt u makkelijk bezoek.

Zorg in overleg met u
De klantadviseur van De Bergweg denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past. Om te mogen wonen in een Hofje in De Bergweg is een zorgindicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (WIZ). U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling (CIZ). Heeft u vragen over indicaties of kosten? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u of uw familielid zich in De Bergweg thuis voelt? Maak dan een afspraak voor meer informatie of een bezoek met een Humanitas klantadviseur. Zij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: Bergwegplantsoen 10, 3037 SK Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

loc_bergweg

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.