Bergweg

Ja! Ik woon graag in de Bergweg

Een veilige, gastvrije omgeving. Waar u alle ruimte heeft om prettig te leven. Dat is De Bergweg, een mooi woonzorgcomplex in de Rotterdamse wijk Het Oude Noorden. Wilt u zelfstandig wonen, met of zonder zorg? Dat kan in één van de koop- of huurappartementen. En kunt u door dementie niet langer in uw eigen huis blijven wonen? Ook dan vindt u bij De Bergweg een comfortabel thuis. Voor iedereen is alle zorg en hulp binnen handbereik.

Een comfortabel appartement
De Bergweg is een levendig woonzorgcomplex in de wijk Het Oude Noorden. Met verschillende woonvormen bij elkaar. U vindt er ruime zelfstandige appartementen. Huurt of koopt u een appartement in De Bergweg, dan heeft u uw eigen thuis, mét handige voorzieningen binnen handbereik. En u bent verzekerd van de juiste zorg dichtbij. Een prettig idee.

Uw eigen plek
Er zijn in de Bergweg ook vier woongroepen. Hier vindt u een geborgen thuis, als u door dementie niet meer zelfstandig kunt wonen. U heeft hier uw eigen kamer in een gezellig hofje. Met zo’n zes medebewoners. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Comfortabel en gezellig
Een kopje koffie in de bar of lounge, samen activiteiten doen, of boeken lezen in de bibliotheek, naar het internetcafé. Dat maakt het leven in De Bergweg levendig én gezellig. Het mooie atrium in het gebouw biedt alle voorzieningen waaronder een ontmoetingscentrum om prettig te kunnen wonen en leven. U hoeft zich geen moment te vervelen. En wilt u erop uit? Vlakbij De Bergweg zijn veel winkels en eetgelegenheden. Ook de tram en de trein zijn op loopafstand. Zo bent u in een mum van tijd waar u wilt zijn, én ontvangt u makkelijk bezoek.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u bij De Bergweg rekenen op alle medische zorg die u nodig heeft. Of u het op dit moment nodig heeft, of alvast verzekerd wil zijn van de juiste zorg dichtbij. Er is een team van medische en paramedische deskundigen in huis. Een veilig en vertrouwd gevoel.

De Bergweg in het kort

Faciliteiten

• Uw eigen appartement of kamer
  • Bar, lounge en restaurant
  • Multicultureel ontmoetingscentrum
  • Fitnessruimte
  • Snoezelruimte
  • Internetcafé en bibliotheek

Services

• (Rolstoel)bus voor uitstapjes
  • Dagelijkse maaltijdservice (in uw appartement, of het restaurant)
  • Persoonlijk alarmsysteem in uw appartement
  • Hulp van de huismeester bij kleine klusjes
  • Schoonmaak van uw appartement
  • Wasserette-service

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. Voor nu, of later. De klantadviseur van De Bergweg denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past De Bergweg bij u?
U kunt zelfstandig wonen in De Bergweg, in uw eigen huur- of koopappartement. Wilt u daarbij gebruikmaken van (thuis)zorg? Dan is hiervoor een indicatie van de gemeente nodig. Ook als u te maken heeft met dementie, kunt u wonen in de Bergweg. Hiervoor is een zorgindicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (WIZ), met zorgzwaartepakket 5 tot en met 10. U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling (CIZ).
Heeft u vragen over indicaties of kosten? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in De Bergweg thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: Bergwegplantsoen 10, 3037 SK Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

NameSizeHits
Activiteitenkalender Bergweg - juli - augustus 20171.1 MiB72
Activiteitenkalender Bergweg - maart - april 20171.5 MiB134
Activiteitenkalender Bergweg - september - oktober 20171.1 MiB8
OC Kalender mei juni 20171.1 MiB48

loc_bergweg

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.