Jan Meertensflat

Jan Meertensflat
In de Jan Meertensflat in de wijk Lombardijen van Rotterdam-IJsselmonde woont u zelfstandig in uw eigen huurappartement. In dit wooncomplex wordt door Humanitas thuiszorg en huishoudelijke ondersteuning geleverd. De bewoners huren hun appartement van de Stichting Humanitas Huisvesting (SHH). In het gebouw bevinden zich een kantoor van Humanitas Thuiszorg en het restaurant hotspothutspot.

Zorg en ondersteuning in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg of ondersteuning u nodig heeft. Voor nu, of later. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over thuiszorg, huishoudelijke ondersteuning of personenalarmering met of zonder zorgopvolging van Humanitas? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: via 010 – 27 13 800 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Wij helpen u graag verder.

Adresgegevens

Bezoekadres: Van Langendonckstraat 51, 3076 SH Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

Er zijn nog geen bestanden toegevoegd aan deze locatiepagina.

loc_janmeertens

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.