Jan van der Ploeghuis

Jan van der Ploeghuis
In het Jan van der Ploeghuis in de wijk het Oude Noorden woont u zelfstandig in uw eigen huurappartement. In dit wooncomplex wordt door Humanitas thuiszorg en huishoudelijke ondersteuning geleverd. De bewoners huren hun appartement van de Stichting Humanitas Huisvesting (SHH).

Zorg en ondersteuning in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg of ondersteuning u nodig heeft. Voor nu, of later. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over thuiszorg, huishoudelijke ondersteuning of personenalarmering met of zonder zorgopvolging van Humanitas? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: via 010 – 27 13 800 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Wij helpen u graag verder.

Adresgegevens

Bezoekadres: Hooglandstraat 67, 3036 PD Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

Er zijn nog geen bestanden toegevoegd aan deze locatiepagina.

loc_janvanderploeg

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.