De Leeuwenhoek

Ja! In De Leeuwenhoek heb ik het goed naar mijn zin

Een veilige, gastvrije omgeving. Waar u alle ruimte heeft om prettig te leven. Dat is de Leeuwenhoek. Voor iedereen is alle zorg en hulp binnen handbereik. De Leeuwenhoek is een levendig wooncomplex in het gezellige centrum van Rotterdam. U bent altijd verzekerd van de juiste zorg. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Comfortabel en gezellig
In de ruime stadstuin lekker van het zonnetje genieten, met familie een drankje drinken in de bar of het restaurant. Samen schilderen of biljarten. Dat maakt het leven in de Leeuwenhoek gezellig en divers. Iedereen voelt zich hier welkom: bewoners met verschillende achtergronden en bewoners uit de buurt. Wilt u erop uit? In de omgeving is van alles te doen. En: het openbaar vervoer is op loopafstand. Zo bent u in een mum van tijd waar u wilt zijn, én ontvangt u makkelijk bezoek.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u in De Leeuwenhoek rekenen op alle hulp, ondersteuning en zorg die u nodig heeft. Er is een team van medische en paramedische deskundigen in huis. Een veilig en vertrouwd gevoel.

De Leeuwenhoek in het kort

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. Voor nu of later. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past de Leeuwenhoek bij u?
Voor verpleeghuiszorg is een indicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (Wlz), met zorgzwaartepakket 4 tot en met 8 en 10. U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ). Heeft u vragen over indicaties of kosten? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in De Leeuwenhoek thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Faciliteiten

• Bar en restaurant
  • Ontmoetingscentrum
  • Ruime stadstuin
  • Schildersatelier en biljart
  • Bibliotheek
  • Winkel

Services en diensten

• Boodschappenbus
  • Dagelijkse maaltijdservice
  • Kapper
  • Tandarts aan huis
  • Fysio- en ergotherapie
  • Logopedie

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: West Kruiskade 54, 3014 AW Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

Er zijn nog geen bestanden toegevoegd aan deze locatiepagina.

loc-deleeuwenhoek

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.