De Leeuwenhoek

Prezo

Ja! Ik woon graag in de Leeuwenhoek

Een veilige, gastvrije omgeving. Waar u alle ruimte heeft om prettig te leven. Dat is de Leeuwenhoek, een pas gerenoveerd wooncomplex in het hart van Rotterdam. Wilt u zelfstandig wonen, met of zonder zorg? Dat kan in één van de huur- of koopappartementen. En kunt u door lichamelijke klachten of dementie niet langer in uw eigen huis blijven wonen? Ook dan vindt u bij de Leeuwenhoek een comfortabel thuis. Voor iedereen is alle zorg en hulp binnen handbereik.

Een comfortabel appartement
De Leeuwenhoek is een levendig wooncomplex in het gezellige centrum van Rotterdam. Met verschillende woonvormen bij elkaar. Zo huurt of koopt u hier uw eigen comfortabele zelfstandige appartement, voor alleen, of met zijn tweeën. En – als u wilt – uw huisdier. Een prettig idee: uw eigen thuis, mét alle voorzieningen binnen handbereik. En u bent verzekerd van de juiste zorg dichtbij.

Uw eigen plek
De Leeuwenhoek biedt ook comfortabele woonruimte als u meer zorg en hulp nodig heeft door lichamelijke klachten of dementie. Hier kunt u prettig wonen in uw eigen appartement, met uw eigen badkamer en uw eigen spullen. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Comfortabel en gezellig
In de ruime stadstuin lekker van het zonnetje genieten, met familie een drankje drinken in de bar of het restaurant. Samen schilderen of biljarten. Dat maakt het leven in de Leeuwenhoek gezellig en divers. Iedereen voelt zich hier welkom: bewoners met een Nederlandse of internationale achtergrond. Én bewoners uit de buurt. Wilt u erop uit? In de omgeving is van alles te doen. En: het openbaar vervoer is op loopafstand. Zo bent u in een mum van tijd waar u wilt zijn, én ontvangt u makkelijk bezoek.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u bij de Leeuwenhoek rekenen op alle medische zorg die u nodig heeft. Of u het op dit moment nodig heeft, of alvast verzekerd wil zijn van de juiste zorg dichtbij. Er is een team van medische en paramedische deskundigen in huis. Een veilig en vertrouwd gevoel.

De Leeuwenhoek in het kort

Faciliteiten

• Uw eigen appartement
  • Bar en restaurant
  • Ontmoetingscentrum
  • Ruime stadstuin
  • Schildersatelier en biljart
  • Bibliotheek
  • Winkel

Services en diensten

• Boodschappenbus
  • Dagelijkse maaltijdservice
  • Persoonlijk alarmsysteem in uw appartement
  • Kapper
  • Tandarts aan huis
  • Fysio- en ergotherapie
  • Logopedie

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. Voor nu of later. De klantadviseur van de Leeuwenhoek denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past de Leeuwenhoek bij u?
U kunt zelfstandig wonen in de Leeuwenhoek, in uw eigen huur- of koopappartement. Wilt u daarbij gebruikmaken van (thuis)zorg? Dan is hiervoor een indicatie van de gemeente nodig. Ook als u te maken heeft met lichamelijke beperkingen of dementie, kunt u wonen in de Leeuwenhoek. Hiervoor is een zorgindicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (WIZ), met zorgzwaartepakket 4 tot en met 8 en 10. U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling (CIZ).
Heeft u vragen over indicaties of kosten? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in de Leeuwenhoek thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: West Kruiskade 54, 3014 AW Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

Er zijn nog geen bestanden toegevoegd aan deze locatiepagina.

loc-deleeuwenhoek

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.