Marthalaan Hoogvliet

Ja! Ik woon graag bij Humanitas in Hoogvliet

Een veilige, gastvrije omgeving. Waar u alle ruimte heeft om prettig te leven. Dat is de Marthalaan, een gezellig wooncomplex in de wijk Hoogvliet. Kunt u door lichamelijke klachten of dementie niet langer in uw eigen huis blijven wonen? Ook dan vindt u in Het Hofje aan de Marthalaan een comfortabel thuis. Voor iedereen is alle zorg en hulp binnen handbereik.

Uw eigen plek
Als u te maken heeft met dementie, dan kunt u terecht in ons overzichtelijke en geborgen Hofje. Hier woont u in één van de twee woongroepen: uw eigen appartement met uw eigen spullen én gezelschap van acht medebewoners. Natuurlijk is uw familie altijd van harte welkom. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Comfortabel en gezellig
Een kopje koffie met familie of vrienden, samen activiteiten doen, zingen, bewegen. Dat maakt het leven in Het Hofje aan de Marthalaan comfortabel én gezellig. U hoeft zich geen moment te vervelen. En wilt u erop uit? Met uw mantelzorger of familie een boodschap doen? Winkelcentrum Hoogvliet is vlakbij. En belangrijk voor bezoek: het openbaar vervoer is op loopafstand. Zo ontvangt u makkelijk bezoek.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u bij de Marthalaan rekenen op alle medische zorg die u nodig heeft. Er is een team van medische en paramedische deskundigen beschikbaar vanuit Humanitas. En in Het Hofje is 24 uur per dag zorg aanwezig. Een veilig en vertrouwd gevoel.

De Marthalaan in het kort

Faciliteiten

• Ontmoetingscentrum
  • Sportlessen
  • Roze café

Services en diensten

• Dagelijkse maaltijdservice
  • Persoonlijk alarmsysteem in uw appartement
  • Hulp van de huismeester bij kleine klusjes
  • Tandarts en pedicure

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past de Marthalaan bij u?
U kunt zelfstandig wonen in de Marthalaan, in uw eigen zorgappartement. Daarvoor is wel een zorgindicatie nodig. Er is een zorgindicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (WLZ), met zorgzwaartepakket 5 of 7 (waarbij ook prestatie 10 mogelijk is). U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling (CIZ).
Heeft u vragen over indicaties of kosten? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Daarom: wonen bij de Marthalaan

• Privacy van uw eigen appartement
  • Verzekerd van goede zorg
  • Uw huisdier mag mee
  • Gezellig met tal van activiteiten
  • Levendige omgeving
  • Buitenterras

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in de Marthalaan thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: Marthalaan 2, 3194 EH Hoogvliet
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

loc_marthalaan

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.