Nancy Zeelenbergflat

Nancy Zeelenbergflat
In de Nancy Zeelenbergflat in de wijk Carnisse van Rotterdam-Charlois woont u zelfstandig in uw eigen huurappartement. In dit wooncomplex wordt door Humanitas thuiszorg en huishoudelijke ondersteuning geleverd. De bewoners huren hun appartement van de Stichting Humanitas Huisvesting (SHH).

Zorg en ondersteuning in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg of ondersteuning u nodig heeft. Voor nu, of later. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over thuiszorg, huishoudelijke ondersteuning of personenalarmering met of zonder zorgopvolging van Humanitas? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: via 010 – 27 13 800 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Wij helpen u graag verder.

Adresgegevens

Bezoekadres: Bevelandsestraat 30, 3083 NA, Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

NameSizeHits
Activiteitenprogramma ontmoetingscentrum mei-juni 2016554.9 KiB273
Alzheimercafe Locatie Charlois Maart 20171.0 MiB143
NZ-OC-activiteitenboekje maart april 20162.2 MiB540
Op Zuid Lente 20163.4 MiB200
Op Zuid Winter 20152.0 MiB154

loc_nancyzeelenberg

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

agenda-charlois

Agenda Charlois

In het gebied Charlois is er door verschillende huizen van de wijk een gezamenlijke website ontwikkeld voor het aanbieden van verschillende activiteiten aan alle wijkbewoners en alle overige geïnteresseerden.

Het doel van deze website is om alle activiteiten in Charlois bij elkaar in een overzicht te hebben en om verwijzers te informeren. Bewoners en andere geïnteresseerden kunnen op diverse tijden en op verschillende plekken meedoen aan de activiteiten die aangeboden worden. Door deze samenwerking wordt geprobeerd in Charlois de eenzaamheid en het isolement te doorbreken.

www.agendacharlois.nl