De Steenplaat

Ja! Ik woon graag in De Steenplaat

Een veilige, gastvrije omgeving. Waar u alle ruimte heeft om prettig te leven. Dat is De Steenplaat, een gezellig woonzorgcomplex gelegen aan de Maas. Kunt u door lichamelijke klachten of dementie niet langer in uw eigen huis blijven wonen? Dan vindt u in De Steenplaat een nieuw thuis. Hier kunt u wonen en leven zoals u gewend bent. Zo zelfstandig mogelijk, met alle vrijheid. En met alle zorg en hulp binnen handbereik.

Uw eigen plek
De Steenplaat is een sfeervol woonzorgcomplex in de wijk Feijenoord. Met uitzicht op de Maas. U heeft hier uw eigen appartement. Met uw eigen voordeur, badkamer en uw eigen spullen. En – als u wilt – uw huisdier. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Comfortabel en gezellig
Een kopje koffie op het terras of in de zaal, kijken naar de schepen die voorbij gaan op de Maas. Even uw haar laten doen bij de kapper. Dat maakt het leven in De Steenplaat comfortabel én gezellig. En u hoeft zich geen moment te vervelen. In het ontmoetingscentrum zijn iedere dag activiteiten, gezelschapspelletjes, film kijken, zingen etc. U kiest wat bij u past, en waaraan u mee wilt doen.

Aan de Maas, zó in de stad
Wilt u er even op uit? Dat kan heel eenvoudig vanaf De Steenplaat. In de nabije omgeving zijn verschillende winkels en eetgelegenheden. En ook het openbaar vervoer is op loopafstand. De bushalte is vlakbij, net zoals station Rotterdam Zuid. Zo bent u in een mum van tijd bij winkels, uitgaansgelegenheden of zelfs in het centrum van Rotterdam.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u bij De Steenplaat rekenen op alle medische zorg die u nodig heeft. Er is een team van medische en paramedische deskundigen beschikbaar. Een veilig en vertrouwd gevoel.

De Steenplaat in het kort

Faciliteiten

• Uw eigen appartement
  • Mooi terras aan de rivier
  • Kapper
  • Ontmoetingsplekken
  • Biljart

Services

• (Rolstoel)bus voor uitstapjes
  • Persoonlijk alarmsysteem in uw appartement
  • Hulp van de huismeester bij kleine klusjes
  • Schoonmaak van uw appartement
  • Wasserette-service

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. De klantadviseur van De Steenplaat denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf, of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past De Steenplaat bij u?
U kunt wonen in De Steenplaat als u te maken heeft met lichamelijke beperkingen, of dementie. Hiervoor is een zorgindicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (WIZ), met zorgzwaartepakket 4, 5, 6, 7, 8 & 10. U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling (CIZ).
Vaak betaalt u wel een eigen bijdrage. Heeft u vragen over de indicatie of de kosten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Daarom: wonen in De Steenplaat

• De privacy van uw eigen appartement.
  • Rustig gelegen aan de Maas.
  • Gezellig met tal van activiteiten.
  • Veilige omgeving, met alle zorg voor handen.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in De Steenplaat thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: Persoonshaven 650, 3071 CL Rotterdam
Telefoon algemeen: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

NameSizeHits
Op Zuid Lente 20163.4 MiB522
Op Zuid Winter 20152.0 MiB376

loc_steenplaat

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.