Organisatie

Home Humanitas is een grote aanbieder van zorg, wonen, welzijn en maatschappelijke dienstverlening in de regio Rotterdam. Bij Humanitas werken ruim 3.000 medewerkers en ruim 2.000 vrijwiligers.
Humanitas helpt mensen hun leven, zo zelfstandig mogelijk, op hun eigen manier vorm te geven. Daarbij vinden wij levensvreugde, geluk, het allerbelangrijkste. Bij alles wat wij doen, ligt de nadruk op de leuke dingen in het leven. Humanitas biedt in de regio Rotterdam een uitgebreid aanbod producten en diensten op het gebied van zorg, welzijn, wonen en dienstverlening.Wij geloven dat we uw zorg het beste samen kunnen geven. Samen met andere cliënten, medewerkers, mantelzorgers en vrijwilligers. Een belangrijk uitgangspunt daarbij is ervoor zorgen dat u voor zichzelf kunt zorgen. Onze medewerkers werken vanuit een welwillende, positieve houding en houden rekening met uw individuele wensen en voorkeuren.Humanitas heeft ruim 30 locaties en levert thuiszorg in de hele regio Rotterdam Rijnmond van Hoek van Holland tot Capelle aan den IJssel.

Organogram Tijdelijke Werkorganisatie (51.7 KiB)