Waarmee kan ik u helpen?

Verpleeghuis

Home Zorg met verblijf (& behandeling)

Is zelfstandig wonen niet meer mogelijk? Dan vangen we u graag op in een van onze woonzorgcentra. Dat kan ook voor een tijdelijk verblijf en voor geriatrische revalidatiezorg. In een Humanitas verpleeghuis krijgt u de verpleging en verzorging die u nodig heeft en die bij u past.

Wat kan Humanitas zorg met verblijf (& behandeling) u bieden:

• Zorg met verblijf (& behandeling) in een verpleeghuis voor mensen met lichamelijke klachten (somatiek)
  • Zorg met verblijf (& behandeling) in een verpleeghuis voor mensen met geheugen problematiek zoals dementie (psychogeriatrie)
  • Zorg met verblijf (& behandeling) in kleinschalige hofjes voor mensen met geheugen problematiek zoals dementie (psychogeriatrie’
  • Geriatrische revalidatie zorg
  • Palliatieve/terminale zorg intramuraal

De kosten
Voor zorg met verblijf en behandeling heeft u een indicatie nodig. Die vraagt u aan bij het Centrum voor Indicatiestelling Zorg (CIZ). Vaak betaalt u wel een eigen bijdrage. Dit is afhankelijk van uw situatie en de aangevraagde indicatie en natuurlijk van de keuzes die u zelf maakt. Heeft u vragen over de mogelijkheden en kosten in uw situatie? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, op 010 – 271 38 00 of via klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Onze klantadviseur komt graag bij u langs voor een persoonlijk gesprek bij u thuis.