Stage

Binnen Humanitas bestaan diverse mogelijkheden om praktijkervaring op te doen. Op verschillende afdelingen binnen de organisatie kun je stage lopen. Voor de zorg gerelateerde stages hebben we afspraken gemaakt met opleidingsinstituten en zorginstellingen over het aantal stageplaatsen. Informeer dus eerst op school of er vaste afspraken met Humanitas zijn gemaakt.

Als je geïnteresseerd bent in een stageplaats, stuur dan een gemotiveerde brief per e-mail. Vermeld hierbij duidelijk op welke school je zit, je opleiding, opleidingsjaar, de stageperiode, aantal stage-uren per week, welke dagen per week je stage wilt lopen en een eventuele voorkeur voor een locatie. De brief kan je naar het onderstaande contactadres sturen van de Humanitasregio waar je stage wilt lopen. Een overzicht van de locaties per regio vind je hier.

Contactgegevens Zorg- en Welzijn

opb@stichtinghumanitas.nl of telefonisch via de klantenservice 010 27 13 800
Direct solliciteren? Mail je sollicitatie naar opb@stichtinghumanitas.nl.

Maatschappelijke Dienstverlening

*enkele plaatsen, alleen voor 3e en 4ejaars BOL opleidingen MZ-3 of 4 richting volwassenenwerk en SPW