Waarmee kan ik u helpen?

Zorg thuis

Home Zorg thuis waar u gelukkig bent
Thuis bent u het gelukkigst. Met uw eigen spullen, uw eigen mensen om u heen. En heeft u hulp of zorg nodig? Dan kunt u rekenen op thuiszorg van Humanitas. Wij zijn er als u het nodig heeft, op het moment dat het u uitkomt. Zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij maken u het graag wat makkelijker. Zodat u gewoon kunt blijven leven zoals u het wilt.
Persoonlijk en dichtbijBent u ziek of kunt u door een beperking niet meer alles zelf? Dan biedt thuiszorg van Humanitas de ondersteuning waarmee u verder kunt.

Daarom thuiszorg van Humanitas:

• U kunt zo lang mogelijk thuis blijven wonen in uw vertrouwde omgeving
  • U kiest welke zorg u nodig heeft, en wanneer
  • U kunt vertrouwen op betrokken en deskundige verzorgers

De kosten
Voor thuiszorg van Humanitas heeft u een indicatie nodig. Die vraagt u aan bij uw gemeente of via uw zorgverzekeraar. Vaak betaalt u wel een eigen bijdrage. Dit is afhankelijk van uw situatie, en een eventuele indicatie. En natuurlijk van de keuzes die u zelf maakt. Heeft u vragen over de mogelijkheden en kosten in uw situatie? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, 010 271 38 00 of via klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Onze klantadviseur komt graag bij u langs voor een persoonlijk gesprek bij u thuis.