Waarmee kan ik u helpen?

Begeleiding individueel

Home Ja! Met persoonlijke begeleiding kan ik weer meedoen.

Het is prettig om mee te kunnen draaien in het dagelijks leven. Thuis te wonen, zelf iets te ondernemen, mensen op te zoeken. Daar helpen de coaches van Humanitas u graag bij. Als dit u niet lukt, dan helpen de coaches van Humanitas u graag. Uw persoonlijke coach geeft u de ondersteuning die u nodig heeft. Zodat u uw eigen draai weer vindt.

Persoonlijke begeleiding
Vindt u het lastig om klusjes voor elkaar te krijgen of aansluiting te vinden bij uw omgeving? Omdat u een psychogeriatrische aandoening, een verstandelijke of een zintuiglijke beperking heeft?
Dan helpen onze coaches u graag, met praktische, persoonlijke begeleiding. U krijgt de ondersteuning die ú nodig heeft, een-op-een en zolang als nodig is. Samen kijken we waarmee we u verder kunnen helpen.

Heeft u een indicatie nodig?
Voor dagbesteding van Humanitas heeft u een indicatie nodig op basis van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo). U vraagt de indicatie aan bij uw gemeente.

Snel geregeld
Wilt u een afspraak maken voor persoonlijke begeleiding, of heeft u vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice, 010 271 38 00 of klantenservice@stichtinghumanitas.nl. Wij komen ook graag bij u langs, voor een persoonlijk gesprek bij u thuis.

Hulp en zorg bij

• De administratie en post doen
  • Huishoudelijke apparaten (leren) bedienen
  • Wonen, zoals leren om het huishouden te doen