Waarmee kan ik u helpen?

Palliatieve zorg

Home Rust, verzorging en de aandacht die u nodig heeft. Samen kijken naar wat uw laatste wensen zijn. Uw familie en vrienden betrekken. Als u weet dat u niet meer beter wordt, helpt Humanitas met palliatieve zorg. Dat is persoonlijke zorg en begeleiding in de laatste fase van uw leven. Lichamelijke én mentale steun – als u dat wilt. En als het kan thuis, in uw eigen vertrouwde omgeving.

Zorg voor lichaam en geest
Als u ongeneeslijk ziek bent en niet meer behandeld wordt, helpen we u uw leven zo prettig en vertrouwd mogelijk te leiden. Als het kan bij u thuis. En anders in één van onze comfortabele verpleeghuizen. Een klein team van vaste verpleegkundigen en verzorgenden staat u bij. Voor lichamelijke verzorging en pijnbestrijding en in samenspraak met uw huisarts pijnbestrijding.

Ook bij u thuis
Voor palliatieve zorg kunt u terecht in een van onze verpleeghuizen. Hier staan onze medewerkers 24 uur per dag voor u klaar. Wilt u thuis palliatieve zorg krijgen? Dan kijken we samen met u welke mogelijkheden er zijn om aan uw wens tegemoet te kunnen komen. Wij kunnen u ook ondersteuning bieden bij het organiseren van nachtzorg als u dat nodig heeft. Hier staan onze medewerkers 24 uur per dag voor u klaar.

Heeft u een indicatie nodig?
Palliatieve zorg zit in het basispakket van uw zorgverzekering. Heeft u vragen over de indicatie of de kosten? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Snel geregeld
Heeft u vragen over palliatieve zorg of wilt u een afspraak met ons maken? Neem dan contact op met het Humanitas Aanmeldbureau via de verwijslijn, telefoonnummer 010 -27 13 777 of via verwijslijn@stichtinghumanitas.nl. Wij komen ook graag bij u langs, voor een persoonlijk gesprek bij u thuis.