Wel-zijn in Feijenoord

Stichting Humanitas is verantwoordelijk voor de uitvoering van de welzijnsopdracht in Rotterdam Feijenoord. Heb je een vraag of idee? Bel of mail met onze mensen in de wijk! Je kunt ook altijd bij ons binnenlopen in de Huizen van de Wijk. En wil je meteen goed geholpen worden, kom dan langs op een van de info-pleinen.

Klik hier voor meer informatie over de infopleinen.

Vreewijk
Willem van Noorloos (Wijkregisseur) – wvannoorloos@stichtinghumanitas.nl – 06 – 10 50 48 42
Bart van Bokhoven (Wijkondersteuner) – bvbokhoven@sstichtinghumanitas.nl – 06 – 33 42 40 64
Bastiaan van Hees (Coördinator Huis van de Wijk De Brink – bvanhees@stichtinghumanitas.nl – 06 – 19 00 55 87

Hillesluis
Filiz Islekter (Wijkregisseur) – Fislekterstichtinghumanitas.nl – 06 – 13 55 21 75
Said Aharchaou (Wijkondersteuner) – Saharchaou@stichtinghumanitas.nl – 06 – 53 19 61 73
Bastiaan van Hees (Coördinator Huis van de Wijk Ravennest) – bvanhees@stichtinghumanitas.nl – 06 – 19 00 55 87
Murat Atmani (Coördinator Huis van de Wijk Slaghekbuurt en Riederkwartier) – Matmani@stichtinghumanitas.nl
06 – 12 03 06 83

Bloemhof
Hammadi Ajmidar (Wijkregisseur) – Hajmidar@stichtinghumanitas.nl – 06 – 53 19 60 23
Mariejan de Vrij (Coördinator Huis van de Wijk Irene) – Mdevrij@stichtinghumanitas.nl – 06 – 12 95 92 87
Gina Deltenre (Coördinator Huis van de Wijk Oleander) – gschooneveld@stichtinghumanitas.nl – 06 – 16 71 68 59
Mohamed El Koubai (Wijkondersteuner – Speelwinkel) – Melkoubai@stichtinghumanitas.nl – 06 – 12 03 03 71

Feijenoord
Adelina Carty (Coördinator Huis van de Wijk De Dam) – acarty@stichtinghumanitas.nl – 06 – 22 50 82 99

Afrikaanderwijk
Jelle van der Molen (Wijkregisseur) – jvandermolen@stichtinghumanitas.nl – 06 – 12 46 93 25
Danielle Schmidt (Wijkondersteuner) – dschmidt@stichtinghumanitas.nl – 06 – 10 18 10 58
Chelita Lima (Coördinator Huis van de Wijk ’t Klooster) – clima@stichtinghumanitas.nl – 06 – 22 94 33 96
Mariette Echtermeijer (Coördinator Huis van de Wijk ’t Klooster) – Mechtermeijer@stichtinghumanitas.nl – 06 – 20 87 69 46

Kop van Zuid / Katendrecht
Houda Battouh (Wijkregisseur) – Hbattouh@stichtinghumanitas.nl – 06 – 13 55 65 49
Arne Peterse (Wijkondersteuner) – Apeterse@stichtinghumanitas.nl – 06 – 19 62 21 53
Gina Deltenre (Coördinator Huis van de Wijk Peperlink en ’t Steiger) – gschooneveld@stichtinghumanitas.nl – 06 – 16 71 68 59

Noordereiland
Anouk Faassen (Wijkregisseur) – AFaassen@stichtinghumanitas.nl – 06 – 33 15 48 11
Esther Striezenau (Coördinator Huis van de Wijk Steiger 22) – estriezenau@stichtinghumanitas.nl – 06 – 20 35 15 76
Ben Coffie (Beheerder) – bcoffie@stichtinghumanitas.nl – 06 – 12 03 08 47
Anton van den Beukel (Projectleider Algemeen (eindverantwoordelijk)) – avandenbeukel@stichtinghumanitas.nl
06 – 25 59 54 73
Penny Nugteren (Projectleider Huizen van de Wijk ) – pnugteren@stichtinghumanitas.nl – 06 – 52 05 22 20
Caroline van Jaarsveld (Projectleider Verbinding Zorg en Welzijn) – cvanjaarsveld@stichtinghumanitas.nl – 06 – 10 49 28 15
Noortje Oudshoorn (HR Adviseur) – noudshoorn@stichtinghumanitas.nl – 06 – 37 41 02 21
Karen Veenstra (Projectondersteuner Verbinding Zorg en Welzijn) – kveenstra@stichtinghumanitas.nl – 06 – 10 56 18 74

Klik op het kaartje om te vergroten.

Artikel in het Algemeen Dagblad: ‘Eigen’ euro om economie in Rotterdamse wijk op te peppen – Gratis sporten als ouders een ‘tegenprestatie’ leveren.