Zaterdag 6 juni: Online Verhalencafé ‘Vrijheidsstrijders’

Humanitas is volgens Museum Rotterdam een Echt Rotterdams Erfgoed. Het museum organiseert op zaterdag 6 juni een Online Verhalencafe, met de titel ‘Vrijheidsstrijders’. Hier leest u meer over deze editie:

Het Online Verhalencafé brengt Rotterdammers op afstand samen. In deze tweede editie staat het thema vrijheid centraal. Vrijheid vier je, maar herdenk je ook. Op Zaterdag 6 juni, van 14:00 tot 15:00 zullen verschillende Rotterdammers –via een livestream- vertellen hoe zij een gedeeld verleden hebben maar met zijn allen werken aan een gezamenlijke toekomst.

Zo gaan wij met de organisatoren van Keti Koti Rotterdam in gesprek, luisteren we naar vrijgevochten verhalen over Bigi Spikri en Kabri Neti, worden er gedichten gedeeld en er zal een bijzondere live muziek performance zijn.

Let’s Talk, Learn & Celebrate op zaterdag 6 juni tijdens de Vrijheidsstrijders editie van het Verhalencafé!

Datum: zaterdag 6 juni
Tijd: 14:00 – 15:00 uur
Locatie: ZOOM

Meld je aan! Via: echtrotterdamserfgoed@museumrotterdam.nl

HOE WERKT HET?
Het Online Verhalencafé zal gegeven worden in de vorm van een video bijeenkomst met het programma ZOOM. Wil je bij dit online Verhalencafé aanwezig zijn? Stuur dan een mail naar echtrotterdamserfgoed@museumrotterdam.nl.

Je ontvangt dan een email met daarin de link waarmee je deel kunt nemen. Klinkt allemaal best ingewikkeld.. maar geen paniek, ook sturen ze gebruiksinstructies mee waarmee ze je stap voor stap uitleggen hoe het werkt.