Omzien naar Rotterdammers in tijden van corona

Aanpassing werkwijze Humanitas in coronatijd: wat kun jij daarvan leren?

Penny Nugteren is één van de drie projectleiders van het team van Humanitas Welzijn in Feijenoord en richt zich in niet-corona tijden op de Huizen van de Wijk in Rotterdam Feijenoord. Dit zijn centrale plekken van ontmoeting, meedoen, ontwikkelen en ondersteunen voor bewoners, sociaal ondernemers, professionals en wijkpartijen. Nu de Huizen van de Wijk tijdelijk gesloten zijn, is Penny’s aandacht verschoven naar hoe met goede communicatie contact gehouden wordt met de wijk. Haar collega Bart van Bokhoven werkt als wijkadviseur in de wijk Vreewijk, één van de wijken in Feijenoord. Movisie-expert Esther Schrijver interviewde hen over hoe zij hun werkwijze hebben aangepast in coronatijd.

Lees het artikel hier:

Omzien naar Rotterdammers in tijden van corona