Handen van Humanitas

Met Handen van Humanitas, een nieuw initiatief van Stichting Humanitas verwelkomen we ondernemers die, dankzij hun bedrijven blijdschap toveren op het gezicht van onze cliënten, werknemers en vrijwilligers. De mooie en gave dingen die deze bedrijven samen met Humanitas wil doen brengen echte lichtpuntjes in ieders leven. Deze bedrijven heten daarom onze ‘Handen van Humanitas’, omdat ze een duurzame samenwerking met ons aan gaan.

Voorbeelden die je je vast wel herinnert zijn de huishoudelijke medewerker die een gratis toegangsbewijs voor Diergaarde Blijdorp kreeg, de Tony Chocolonely reep in de Leeuwenhoek, de lunchbox voor medewerkers in Hannie Dekhuijzen. De jas van De Bijenkorf voor Shirley van Steenplaat, de verse frieten van Bram Ladage voor het verpleeghuis en de kaasplankjes voor de cliënten in de thuiszorg (HO). En dit is nog maar een heel kleine opsomming.

Met Handen van Humanitas gaan we verder met het uitbreiden van de kring van ondernemers en bedrijven om ons heen. We zullen nog beter zichtbaar worden en daarom willen alvast aftrappen met een compleet vernieuwde website, www.handenvanhumanitas.nl met een spiksplinternieuw logo. Volg ons op social media, want daarnaast komt er ook nog een superleuke campagne aan, die de moeite waard is! Volg ons op Facebook, Linkedin en Instagram.

Facebook: https://www.facebook.com/handenvanhumanitas
LinkedIn: https://nl.linkedin.com/showcase/handen-van-humanitas