Achter de schermen… bij ‘t Klooster

In de reeks ‘Achter de schermen’, volgen we onze bestuursvoorzitter Gijsbert van Herk bij zijn ronde langs verschillende locaties van Stichting Humanitas. Op deze manier zien we waar onze collega’s elders werkzaam zijn en wat de laatste ontwikkelingen zijn. In deze vlog spreken we Gijsbert bij het Huis van de Wijk ’t Klooster aan het Afrikaanderplein.

Gijsbert vertelt over deze locatie in de Afrikaanderwijk en over de aanpak van onze Welzijn-collega’s in deze wijk en de andere wijken in het gebied Feijenoord. Het gaat daarbij over hoe we ons richten op met name de jeugd, kwetsbare Rotterdammers en ouderen. En over de samenwerking met bewoners en het gebruik van bestaande organisaties en structuren om het welzijn in dit gebied te optimaliseren. Daarnaast hebben we het over de status van Corona binnen Humanitas.

Elke week verschijnen er op de Facebook pagina van de Magie van Feijenoord mooie verhalen over wat er allemaal voor moois in het gebied Feijenoord gebeurt en wat er te beleven is.

Volg ons op: https://www.facebook.com/demagievanFeijenoord