Vlog ‘Verhalen van Humanitas’… bij Hannie Dekhuijzen

In de nieuwe serie vlogs, genaamd ‘verhalen van Humanitas’, gaat onze bestuurder Ellis Kastelein elke twee weken in gesprek met medewerkers van Stichting Humanitas. Dit om de mooie verhalen op te halen binnen alle disciplines die de organisatie kent en uit waardering voor alle collega’s.

Ellis staat in deze vlog ‘op zuid’ bij onze locatie Hannie Dekhuijzen. Ze vertelt over de ontwikkeling van het gebied binnen het Nationaal Programma Rotterdam Zuid (NPRZ) en de samenwerking die Humanitas hierin heeft met verschillende partijen. Vervolgens gaat Ellis in gesprek met locatiemanager Ida Huijgens over de interne- en externe cohort die op deze locatie plaatsvond, het succes van het vaccinatieprogramma en over de toekomst van Hannie Dekhuijzen. Daarnaast praat Ellis verder met Erik Daalhuizen, onze programmanager Vastgoed, over de plannen die er zijn voor deze locatie binnen het gebied Carnisse dat in ontwikkeling is.