De Leeuwenhoek

Ja! In De Leeuwenhoek heb ik het goed naar mijn zin

Een veilige, gastvrije omgeving. Waar u alle ruimte heeft om prettig te leven. Dat is de Leeuwenhoek. Voor iedereen is alle zorg en hulp binnen handbereik. De Leeuwenhoek is een levendig wooncomplex in het gezellige centrum van Rotterdam. U bent altijd verzekerd van de juiste zorg. Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Zij doen alles om uw leven zo fijn mogelijk te maken. Het is tenslotte uw thuis.

Genieten in de kunsttuin van Humanitas de Leeuwenhoek!
In de mooie binnentuin van de Leeuwenhoek zijn er meer dan honderd geschilderde vlinders, bloembakken en 25 straattegels te bewonderen die door de bewoners van de Leeuwenhoek naar eigen inzicht zijn geschilderd. Ook is er in deze gezellige binnentuin een grote volière met verschillende vogels te bewonderen plus een mooie vijver met vissen. Het is echt genieten, in het zonnetje in de binnentuin van de Leeuwenhoek waar je met familie gezellig een drankje kan drinken. Samen schilderen of biljarten. Dat maakt het leven in de Leeuwenhoek gezellig en divers. Iedereen voelt zich hier welkom: Er verblijven bewoners met verschillende multiculturele achtergronden. Wilt u erop uit? In de omgeving is van alles te doen. En: het openbaar vervoer is op loopafstand. Zo bent u in een mum van tijd waar u wilt zijn, én ontvangt u makkelijk bezoek.

Met alle zorg die u nodig heeft
Natuurlijk kunt u in De Leeuwenhoek rekenen op alle hulp, ondersteuning en zorg die u nodig heeft. Er is een team van medische en paramedische deskundigen in huis. Een veilig en vertrouwd gevoel.

De Leeuwenhoek in het kort

Zorg in overleg met u
U en uw familie weten zelf het beste welke zorg u nodig heeft. Voor nu of later. De klantadviseur van Humanitas denkt graag met u mee over wat voor u, in úw persoonlijke situatie de beste oplossing is. Wat kunt u nog zelf of samen met de mensen die bij u horen? En hoe kan Humanitas uw leven prettiger maken? Zo krijgt u precies de zorg en ondersteuning die bij u past.

Past de Leeuwenhoek bij u?
Voor verpleeghuiszorg is een indicatie nodig op basis van de Wet Langdurige Zorg (Wlz), met zorgzwaartepakket 4 tot en met 8 en 10. U vraagt de indicatie aan bij het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ). Tevens bieden wij zorg op basis van het WLZ-GGZ 4 pakket. Heeft u vragen over indicaties of kosten? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Kom gerust eens langs!
Wilt u zelf ervaren of u zich in De Leeuwenhoek thuis voelt? Kom gerust eens langs, alleen of samen met uw familie. Wij laten u graag zien wat er allemaal mogelijk is. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, via 010 271 38 00 of mail naar klantenservice@stichtinghumanitas.nl.

Faciliteiten

• Dagbesteding
  • Uw eigen woning
  • Een gezamenlijke huiskamer
  • Ruime stadstuin
  • Schildersatelier
  • Biljart
  • Diverse activiteiten worden aangeboden door onze welzijnsmedewerker

Services en diensten

• Tandarts aan huis
  • Fysio- en ergotherapie
  • Logopedie
  • Persoonlijk alarmsysteem in uw woning

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlStichting Humanitas is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Adresgegevens

Bezoekadres: West Kruiskade 54, 3014 AW Rotterdam
Telefoon: 010 – 27 13 800
E-mail: info@stichtinghumanitas.nl

Er zijn nog geen bestanden toegevoegd aan deze locatiepagina.

loc-deleeuwenhoek

De kunsttuin

De kunsttuin. Meer informatie over het kunstatelier vindt u op www.stichtinghumanitas.nl/kunstatelier en op facebook.com/kunstatelierdeleeuwenhoek

Er zijn nog geen video’s toegevoegd aan deze locatiepagina.

Deze locatie heeft nog geen links.