Waarmee kan ik u helpen?

Wat is Aktie Frisse Lucht?

Aktie Frisse Lucht organiseert al enkele decennia zorgeloze vakanties voor kinderen die anders niet op vakantie zouden gaan. Want het is belangrijk dat ieder kind, tenminste een keer per jaar, er even helemaal uit is. En dat hij of zij in een prettige omgeving kan genieten van een zorgeloze vakantie waarbij structuur, rust en kwalitatieve aandacht belangrijke uitgangspunten zijn.

Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt door de inzet van gastgezinnen. Binnen een gastgezin draait het kind als gezinslid een aantal dagen mee. Aangepast aan de wensen en behoeftes van het kind en met veel persoonlijke aandacht, geeft het gastgezin zelf de invulling aan deze vakantieperiode. Ondertussen hebben de ouders/verzorgers even de tijd voor zichzelf, om na de vakantie weer met frisse moed verder te gaan.

Voor wie?
De vakanties zijn bedoeld voor kinderen op de basisschool vanaf groep 3 tot en met 8. De kinderen komen uit Rotterdam of de omgeving van Rotterdam.

Waar?
Zon, zee en strand! Vanuit ons kantoor aan de Pieter de Hoochweg in Rotterdam vertrekken we met een bus naar het mooie Zeeland, waar de kinderen worden opgehaald door het gastgezin. Een week later zullen ze weer met de bus worden teruggebracht.

Wanneer?
Dit jaar (2021) vertrekken we op zaterdag 24 juli en komen we terug op 31 juli. We hebben nog enkele plekken beschikbaar.

Hoeveel kost het?
De vakantieweek kost 40 euro per kind en kunt u contant voldoen bij vertrek of voorafgaand per overboeking.

Hoe gaat de aanmelding?
U kunt uw kind(eren) direct aanmelden via onderstaande link.

AANMELDFORMULIER (extern formulier)

Wanneer we de aanmelding hebben ontvangen zullen we contact opnemen. We maken dan graag een afspraak voor een intakegesprek.

Email : afl@stichtinghumanitas.nl
Telefoon : 010-2365210