De stand van zaken Stichting Humanitas

Zorgverzekeraars sluiten ieder jaar contracten af met zorgaanbieders, waaronder met Stichting Humanitas. Zo spreken we met elkaar af hoeveel zorg er geleverd wordt tegen welke prijs in een jaar. Met het oog op 2024 vinden wij het belangrijk dat onze cliënten weten of wij een contract hebben met de zorgverzekeraar van hun keuze.

In de tabellen hieronder ziet u per product de actuele status van de contracten per zorgverzekeraar. Hoe meer oranje bollen, hoe verder de onderhandelingen en hoe groter de kans dat wij een contract met deze verzekeraar hebben voor 2024. Als er een groen vinkje staat, hebben wij definitief een contract met de verzekeraar voor 2024.

Bekijk de tabellen (.pdf)