Bij Stichting Humanitas kunt u zijn wie u bent.

Stichting Humanitas is er voor u! Stichting Humanitas is namelijk opgericht vanuit de gedachte om mensen hulp te bieden ongeacht hun achtergrond of levenswijze.

Vandaag de dag voelt iedereen die zorg of andere hulp vanuit Humanitas ontvangt, bij Stichting Humanitas werkt of vrijwilligerswerk doet … ‘er is oog voor mij’.

Dit is de plek waar u uzelf kunt zijn en uw leven kunt blijven leven zoals u dat wilt. Dit doen we bij Stichting Humanitas met alle collega’s en vrijwilligers vanuit ons hart. Maar ook samen met uw familie, vrienden en behandelaars zoals uw huisarts.

Na mijn pensioen ben ik, net als mijn vrouw, vrijwilligerswerk gaan doen bij Stichting Humanitas aan de Bergweg. Ik geef wat ik kan doen, maar ik krijg er eerlijk gezegd zoveel voor terug. Het is mijn nieuwe familie waar ik bijna dagelijks met plezier naartoe ga.
Vrijwilliger bij locatie aan de Bergweg
Ik ben gek op huisdieren. Geweldig is het dan ook dat ik mijn kat mee kon nemen naar mijn nieuwe plek in het verpleeghuis. Het is dan toch gelijk net thuis.
Bewoonster van locatie Akropolis
Ik heb het land waar ik geboren ben niet kunnen kiezen, ik heb mijn geaardheid niet kunnen kiezen en ik heb mijn familie niet kunnen kiezen. Nu kan ik dat wel. Ik heb hier nieuwe familie gevonden.
Bewoner van wooncomplex de Steenplaat
Ik ben enorm trots op Stichting Humanitas. Ze hebben het wel eens over mensen met het oranje hart als ze het over de medewerkers en vrijwilligers van Stichting Humanitas hebben. Nou dat zie ik dagelijks om me heen. Maar wat me vooral ook elke keer opvalt en raakt is dat ze ‘mij’ zien en dat ik mijn eigen pad kan bepalen binnen deze geweldige organisatie.
Verzorgende bij locatie de Zilverlinde