Updates en berichten

Jeanin Bou Rached wil dat iedereen weer trots is op de Academie van Stichting Humanitas
Jeanin Bou Rached (37) is de nieuwe manager van de Humanitas Academie,
Nico Zijnstra benoemd als Directeur Langer Thuis en Hulpverlening bij Stichting Humanitas
Nico Zijnstra is op 1 februari jl. begonnen als Directeur Langer Thuis en Hulpverlening bij Stichting Humanitas.
JanPeter Bijlard wil als manager GGZ bijdragen aan verdere professionalisering van de zorg
Sinds 1 februari jl. is JanPeter Bijlard als Manager GGZ werkzaam bij Stichting Humanitas.
Stichting Humanitas start pilot met spraakgestuurd rapporteren
We zijn gestart met een pilot ‘spraakgestuurd rapporteren’ in ONS. Zorgverleners kunnen hun cliëntrapportages in ONS inspreken in plaats van typen.
“Coachend sturen en gebruik maken van elkaars kennis”
Op 1 januari 2024 is Rob van de Ven bij Stichting Humanitas begonnen als Manager Wijkverpleging voor de regio Noord.
#dekrachtvanhumanitas - Afl. 7: Joost en de kracht van casemanagement dementie
45 jaar De Leeuwenhoek
De Leeuwenhoek bestaat 45 jaar in 2024.
Nieuwe leden Raad van Toezicht Stichting Humanitas
Stichting Humanitas Rotterdam-Rijnmond verwelkomt met ingang van 19 december 2023 Marjolein Madlener-Pfundt en Teresa Furtado Plácido als nieuwe leden van de Raad van Toezicht.
#dekrachtvanhumanitas - Afl. 6: Ellis en de kracht van ontmoeten & dagbesteding
Maandelijks zijn Joost Zielstra en Ellis Kastelein, Raad van Bestuur van Stichting Humanitas op zoek naar de kracht van Stichting Humanitas. Wie zijn de mensen die er werken, wie zijn de cliënten? En waar zit 'm precies die kracht in?
Rutger van Geenen benoemd als manager Facilitaire Zaken Stichting Humanitas
Onlangs is Rutger van Geenen gestart als manager Facilitaire Zaken.
Hiv financiële bijdragen verandert!
Hiv Financiële Bijdragen verandert vanaf 1 januari 2024.
De Kracht van Humanitas 5
We bundelen onze krachten voor een toegankelijke ouderenzorg!
De VVT-organisaties Aafje, Stichting Humanitas, Laurens, Lelie zorggroep, de Zellingen en het Zorgkantoor Zilveren Kruis hebben een transitieagenda vastgesteld voor de komende jaren.
Leonie Pascual benoemd als manager Zorg en Welzijn op de locatie Hannie Dekhuijzen en de Wende van Stichting Humanitas.
Leonie: ‘Vanaf 1 mei ben ik benoemd als manager Zorg en Welzijn voor de gehele locatie Hannie Dekhuijzen, een mooie locatie op Zuid die met de juiste aandacht en sturing een fijne woon- en tijdelijk-verblijf locatie is.