Bent u al wat ouder en voelt u zich soms eenzaam?

Wie ouder wordt, krijgt steeds meer te maken met verlies. Familie en oude vrienden vallen weg. U kunt niet alles meer zelf. En misschien kampt u met gezondheidsproblemen. Dat kan een eenzaam gevoel geven. Daarin staat u zeker niet alleen.

Een vrijwilliger van Stichting Humanitas

Heeft u het gevoel dat u een beetje aan de zijlijn staat? Wilt u weer leuke dingen doen? Nieuwe mensen ontmoeten? Wij koppelen u graag aan een van onze vrijwilligers. Deze vrijwilliger kan regelmatig thuis bij u op bezoek komen. U kunt uw hart bij hem of haar luchten, maar samen iets gezelligs ondernemen kan natuurlijk ook.

Doe mee aan de activiteiten van Stichting Humanitas

Of kom juist bij ons op bezoek. De vrijwilligers van Stichting Humanitas organiseren geregeld leuke activiteiten op onze locatie aan de Pieter de Hoochstraat. Koersbal en samen zingen doen we wekelijks. En bewegen staat ook vaak op de agenda. Meldt u aan en doe ook mee!

U ontmoet zo weer nieuwe mensen. Mensen die vaak tegen precies dezelfde dingen aanlopen als u.

Haal nog meer uit het leven met de Humanitas Talentenscan

Wilt u meer uit zichzelf en het leven halen? Wij helpen u graag op weg met de Humanitas Talentenscan. Met deze methodiek ontdekt u (opnieuw) waar uw talenten, interesses en mogelijkheden liggen. Ga voor meer informatie naar de website www.talentenscanhumanitas.nl

Aanmelden of eerst meer weten?

Meedoen aan onze activiteiten of meer weten over de Humanitas Talentenscan?
Bel met ons team. Elke dag van 9.00 tot 17.00 uur.

Bel ons op 010 236 5210 of stuur een mail ouderenproject@stichtinghumanitas.nl

Coalitie erbij

Stichting Humanitas werkt samen met andere organisaties en professionals om de sociale betrokkenheid van Rotterdammers te vergroten. Ons samenwerkingsverband tegen eenzaamheid en isolement heet Coalitie Erbij. Meer weten? Kijk op de website: www.coalitieerbijrotterdam.nl