Het is niet altijd gemakkelijk om je geldzaken of administratie goed bij te houden. Soms raak je door omstandigheden het overzicht kwijt. Bijvoorbeeld na het overlijden van je partner, bij een scheiding of als je je baan verliest.

Laat ons u helpen

Blijf niet te lang in uw eentje doormodderen, maar laat ons u helpen. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor u. Een van onze vrijwilligers helpt u om uw financiële zaken op orde te brengen en houden. Dat doen we niet één keer, maar wekelijks. Tot u het weer zelfstandig kan!

Wat kan Stichting Humanitas voor u doen?

Humanitas Thuisadministratie werkt met een team van deskundige vrijwilligers. Wij helpen u met het op orde krijgen van uw financiën. Afhankelijk van uw situatie ondersteunen we u bij:

• uw administratie weer op orde krijgen.
  • uw financiële administratie zo inrichten dat u goed overzicht heeft en houdt.
  • het maken van een budget voor uw maandelijkse uitgaven.
  • het in kaart brengen van eventuele schulden.

En als dat nodig is, brengen wij u in contact met schuldhulpverlening.

Wat kost Humanitas Thuisadministratie?

Hulp van Humanitas Thuisadministratie is gratis, maar u heeft er wel een Wmo-indicatie voor nodig. Heeft u die nog niet? Als u voldoet aan de voorwaarden, kunt u een Wmo-indicatie aanvragen via de Vraagwijzer in de wijk. Heeft u vragen over het aanvragen van een Wmo-indicatie? Neem dan contact met ons op.