Extra ondersteuning bij hiv

Er komt heel wat op u af, als u hoort dat u hiv heeft. U moet het nieuws een plek geven. U heeft vragen over uw sociale contacten, uw werk, uw seksleven. En hoe zit het met de medische zorg en de extra zorgkosten die u maakt?

Hiv Hulpverlening

Humanitas biedt in Rotterdam en omgeving speciale ondersteuning aan mensen met hiv. Weet u niet hoe u het uw familie, vrienden of collega’s moet vertellen? Loopt u rond met vragen over uw seksleven?

Voor al deze vragen en meer is er Hiv Hulpverlening van Humanitas. Samen met u bekijken we hoe we u het best kunnen ondersteunen.

Een maatje voor mensen met hiv

Soms heeft u alleen voor een speciale gelegenheid ondersteuning nodig. U heeft een afspraak in het ziekenhuis bijvoorbeeld. Of met een advocaat. U moet naar de sociale dienst of een medische keuring.

In zo’n geval kunt u een beroep doen op een vrijwilliger van het Maatjesproject van Stichting Humanitas. Wij zorgen voor een maatje dat precies past bij uw hulpvraag.