Als u weet dat u niet meer beter wordt, helpt Stichting Humanitas u met persoonlijke zorg en begeleiding in de laatste fase van uw leven. Palliatieve zorg noemen we dat.

Dit kan zowel lichamelijke als mentale steun zijn. Helemaal zoals u dat wilt en met uw familie en vrienden die daarbij worden betrokken. Als het kan thuis, in uw eigen vertrouwde omgeving. En anders in één van onze comfortabele verpleeghuizen.

Een klein team van vaste verpleegkundigen en verzorgenden staat u bij. Voor lichamelijke verzorging en pijnbestrijding, uiteraard in samenspraak met uw huisarts.

Ook bij u thuis

Voor palliatieve zorg kunt u terecht in een van onze verpleeghuizen. Hier staan onze medewerkers 24 uur per dag voor u klaar. Wilt u liever thuis palliatieve zorg krijgen? Dan kijken we samen met u welke mogelijkheden er zijn om aan uw wens tegemoet te kunnen komen. Wij kunnen u ook ondersteuning bieden bij het organiseren van nachtzorg als u dat nodig heeft.

Palliatieve zorg zit in het basispakket van uw zorgverzekering.