Opvoeden? U staat er niet alleen voor.

Opvoeden is leuk, maar kan ook best een uitdaging zijn. Problemen lost u meestal zelf op, maar soms lukt dat even niet meer.

Home-Start helpt

Heeft u problemen met een van de kinderen? Groeit het u een beetje boven het hoofd? En mist u iemand met wie u over opvoeden kunt praten? Neem dan contact op met Home-Start.

Wij koppelen u aan een van onze vrijwilligers. Onze vrijwilligers hebben allemaal zelf ervaring met opvoeden. En ze zijn speciaal opgeleid om u goed te kunnen helpen.

Home-Start is er ook voor aanstaande ouders. Onze vrijwilligers geven u tips. U kunt ervaringen uitwisselen. Als dat nodig is, bieden ze praktische hulp.

Meer weten?

Bel of mail naar 010-2365210, home-start@stichtinghumanitas.nl. Of neem contact op met Home-Start in uw buurt.

Een zorgeloze vakantie voor elk kind

Heeft of kent u een kind dat er nodig eens uit moet? Stichting Humanitas organiseert al jaren zorgeloze vakanties voor Rotterdamse kinderen die anders niet op vakantie kunnen.

Met ons project Aktie Frisse Lucht koppelen we een kind dat er nodig uit moet aan een gastgezin waarin het een paar dagen meedraait.