Ontmoet andere LHBTI+ers in een veilige omgeving.

Als je je anders voelt dan anderen, kun je het gevoel krijgen dat je er alleen voor staat. Stichting Humanitas is er voor u. Wij ondersteunen u waar nodig en brengen LHBTI+ers met elkaar in contact.

LHBTI+Support

Met LHBTI+Support biedt Stichting Humanitas een omgeving waarin u veilig en vertrouwelijk kunt praten over uw seksuele geaardheid of genderidentiteit. U kunt individuele gesprekken voeren met een van onze maatschappelijk werkers. Of meedoen aan groepsbijeenkomsten. Die zijn er ook voor ouders van kinderen die worstelen met hun genderidentiteit. De medewerkers van LHBTI+Support geven daarnaast voorlichting en advies. Ook kunt u op een laagdrempelige manier gelijkgestemden ontmoeten.

Voor jongeren is er The Hang-Out 010, dé veilige huiskamer voor Rotterdamse LHBTI+ jongeren. Rotterdamse roze ouderen zijn altijd welkom in onze Roze Salon en Roze Café. Of neem eens een kijkje bij het eerste echte transgenderkoor van Nederland: Transkoor010. Alle deelname is gratis.

Meer weten?

Alle informatie over Humanitas LHBTI+Support vindt u op onze speciale website.