#dekrachtvanhumanitas - Afl. 6: Ellis en de kracht van ontmoeten & dagbesteding

Maandelijks gaan Joost en Ellis op zoek naar de kracht van Stichting Humanitas. Wie zijn de mensen die er werken, wat gaat er in hen om en wie zijn onze cliënten? Waar zit 'm precies die kracht in? Door in gesprek te gaan en ook mee te werken én te bewegen hopen Joost en Ellis antwoord te krijgen op deze vragen.

In aflevering 6 gaat Ellis bij onze locatie aan de Bergweg in gesprek met Sevda Bagiran-Avci, Coördinator van het ontmoetingscentrum in regio Noord. Ook doet zij mee aan een bewegingsactiviteit en schuift zij aan bij de lunch van de multiculturele dagbestedingsgroep waar zij in gesprek komt met diverse collega’s en cliënten. Het is een dag vol beweging, verbinding en betekenis. Dagbesteding is zoveel meer dan een reeks activiteiten. Het gaat om het creëren van een bruisende ontmoetingsplek waar mensen van diverse achtergronden samen kunnen komen, bewegen, lachen en de waarde van gezelschap ervaren.