#dekrachtvanhumanitas - Afl. 7: Joost en de kracht van casemanagement dementie

Maandelijks zijn Joost Zielstra en Ellis Kastelein, Raad van Bestuur van Stichting Humanitas op zoek naar de kracht van Stichting Humanitas. Wie zijn de mensen die er werken, wie zijn de cliënten? En waar zit 'm precies die kracht in? Door in gesprek te gaan en ook mee te werken hopen Joost en Ellis antwoord te krijgen op die vraag.

In aflevering 7 gaat Joost in gesprek met Joris Sparreboom, casemanager dementie bij Stichting Humanitas. Samen praten zij over het bijzondere vak, over dementie, maar ook over het spanningsveld tussen regie stimuleren en regie overnemen. Een mooi en integer gesprek op een verlaten station in Rotterdam Noord.

Wil je meer weten over dementie of wil je spreken met een casemanager dementie? Neem dan gerust contact op via onze website: http://www.stichtinghumanitas.nl of via onze klantenservice: 010 2713 800. Wij helpen je graag verder.