Handen van Humanitas is een netwerk van bedrijven die met hun hart en handen de kwetsbare doelgroepen van Stichting Humanitas ondersteunen.

Samen met deze bedrijven zet Handen van Humanitas zich graag in om onze kwetsbare Rotterdammers volwaardig mee te laten doen in de stad. En om dat te bereiken, steken de we hand uit naar bedrijven, ondernemers en particulieren in de stad. Naar hen die graag iets willen bijdragen in die kwetsbare periode van hun mede-Rotterdammers, of dat nu een uitgezworven zwerver is of een oud-CEO van een bedrijf die moet revalideren.

Groot verschil maken

Om een bijdrage leveren aan de onze kwetsbare doelgroepen kunnen bedrijven naast een jaarlijkse contributie ook bijdragen met euro's, een dienst, een sponsoring of iets anders. Ook kunnen bedrijven, naast onze kwetsbare doelgroepen, voor ons als organisatie in een uitdagend maatschappelijk klimaat, een groot verschil maken.

Op deze manier worden mooie verbindingen en duurzame samenwerkingsrelaties gelegd, waarin we elkaar in de stad kunnen helpen en versterken. Want ertoe doen verandert kwetsbaarheid in verbondenheid en betrokkenheid. ‘We helpuh mekaar tog, niet tan?’

Lees hier hoe bedrijven ‘hand’ van Humanitas kunnen worden en welke voordelen dat voor hen heeft. Bekijk hier ook welke bedrijven al mee doen en dus een van de Handen van Humanitas zijn.

Ook meedoen? Bezoek de website Handen van Humanitas

Voorbeelden acties:

• Bijenkorf: doneren goederen, donatie ‘hospitality’ cursus.
  • PannenHART in actie: donatieactie waarbij pannen gedoneerd worden aan vrijwilligers van Stichting Humanitas. Samenwerking van Handen van Humanitas en Kookpunt.

Deel deze pagina met iemand waarvoor u denkt dat dit interessant is.

Humanitas verwijslijn

Voor alle zorgprofessionals en verwijzers zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00-17.00 uur.

Heeft u vragen?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar.