JINC en Stichting Humanitas zijn samenwerkingspartners!

Stichting Humanitas is een samenwerkingsverband met JINC aangegaan. JINC strijdt voor een maatschappij waarin achtergrond niet je toekomst bepaalt.

Waarin íeder kind kansen krijgt. Ook de honderdduizenden Nederlandse kinderen die opgroeien in een omgeving met veel werkloosheid en minder rolmodellen.

Ze helpen kinderen van basis tot middelbaar onderwijs aan een goede start op de arbeidsmarkt. Via het JINC-programma (https://www.jinc.nl/ons-werk/projecten/) maken zij kennis met allerlei beroepen, ontdekken ze welk werk bij hun talenten past en leren ze solliciteren. Zo krijgen dankzij JINC jaarlijks meer dan 63.000 basisschool- en vmbo-leerlingen de kans om te groeien.

Humanitas is verheugd om er een nieuwe partner bij te hebben en we zien uit naar een mooie samenwerking.