Nieuwe leden Raad van Toezicht Stichting Humanitas

Marjolein Madlener-Pfundt en Teresa Furtado Plácido nieuwe leden Raad van Toezicht Stichting Humanitas

Stichting Humanitas Rotterdam-Rijnmond verwelkomt met ingang van 19 december 2023 Marjolein Madlener-Pfundt en Teresa Furtado Plácido als nieuwe leden van de Raad van Toezicht. Met het toetreden van de nieuwe leden is de Raad van Toezicht weer volledig op sterkte.

Marjolein Madlener-Pfundt is in het dagelijks leven directeur Change & Transformation bij de Volksbank en heeft daar vele verandertrajecten geleid. Zij versterkt met haar bedrijfskundige achtergrond de Audit en Compliance Commissie.

Teresa Furtado Plácido is manager Behandeling & Expertise bij Stichting Carintreggeland en heeft naast haar werk als GZ-psycholoog ook bestuurlijke ervaring opgedaan met innovatie van zorgprocessen. Zij neemt zitting in de Commissie Kwaliteit & Veiligheid.

Twee mensen met de nodige ervaringen op zowel ICT, financieel en zorginhoudelijke gebied. En vooral ook enthousiast om de humanistische waarden van Stichting Humanitas Rotterdam-Rijnmond te bewaken en uit te dragen.

Raad van Toezicht Stichting Humanitas Rotterdam-Rijnmond

De Raad van Toezicht wordt voorgezeten door de heer drs. R. Treffers.
De overige leden van de Raad van Toezicht zijn:

• mevrouw M.W.C. Madlener-Pfundt, directeur Change & Transformation bij de Volksbank,
  • mevrouw dr. T. Furtado Plácido, manager Behandeling & Expertise bij Stichting Carintreggeland,
  • de heer J.A. van der Hulst RA, bestuurder Jeugdbescherming West,
  • de heer drs. C.G.J. Verbrugge, adjunct- directeur financiën bij Stichting Cultuur en Ondernemen,
  • mevrouw prof. dr. M.A. Goossensen, hoogleraar bij de Universiteit voor Humanistiek.

Vertrouwen in de toekomst

Ron Treffers (voorzitter van de Raad van Toezicht) en Joost Zielstra (voorzitter van de Raad van Bestuur) zijn blij met beide benoemingen. “We staan zowel landelijk, regionaal als lokaal voor grote opgaven met elkaar. Het gaat Stichting Humanitas voor de wind en wij zijn ervan overtuigd dat wij met zowel Teresa als Marjolein verder kunnen bouwen aan onze mooie organisatie en de samenwerking in Rotterdam en omgeving. We zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.