Stichting Humanitas aangesloten bij SISA/Sluis

Sinds kort is Stichting Humanitas ook aangesloten bij SISA/Sluis. SISA/Sluis staat voor SIgnaleren en SAmenwerken.

Het is een computersysteem waarin professionals aangeven dat zij betrokken zijn bij een cliënt. Soms heeft iemand extra ondersteuning nodig. Dan kan het gebeuren dat meerdere professionals tegelijkertijd bij iemand betrokken zijn of ondersteuning bieden. Het is belangrijk dat deze professionals dit zo snel mogelijk van elkaar weten, zodat er snel samengewerkt kan worden.

Via SISA/Sluis maken organisaties hun betrokkenheid bij iemand kenbaar. Als stichting vinden wij het belangrijk om met deze instanties samen te werken en samen met deze professionals en u in gesprek te gaan over de meest passende zorg en de rol die Stichting Humanitas hierin kan spelen. Wij zullen onze betrokkenheid bij cliënten waar wij een zorg over hebben of extra ondersteuning aanbieden in SISA/Sluis kenbaar maken en daarbij de AVG naleven.

SISA/Sluis is geen openbaar systeem en is alleen inzichtelijk voor de organisaties die aangesloten zijn op SISA/Sluis én hun betrokkenheid op de cliënt in SISA/Sluis kenbaar hebben gemaakt. SISA/Sluis is goed beveiligd. Dit moet volgens de Algemene Verordening Gegevens-bescherming (AVG). In SISA staat alleen de organisatie naam, de contactgegevens van de professional en naam, geboortedatum, geslacht van de persoon. Kijk voor meer informatie op www.sisa.rotterdam.nl

Deel deze pagina met iemand waarvoor u denkt dat dit interessant is.

Humanitas verwijslijn

Voor alle zorgprofessionals en verwijzers zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00-17.00 uur.

Heeft u vragen?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar.