Verhalen van Humanitas #18 - De finale.

Vlog 'Verhalen van Humanitas' ... de finale

Dit is de laatste vlog in de eerste serie 'Verhalen van Humanitas' waarin de bestuurders van Stichting Humanitas om beurten in gesprek gingen met collega's om zo de speciale verhalen van binnen de organisatie op te halen en delen van de organisatie voor het voetlicht te brengen.

We zitten middenin de vakantieperiode. Veel personeelsleden en vrijwilligers zijn nu weg of gaan binnenkort. Bestuurders Ellis Kastelein en Joost Zielstra wensen alle medewerkers en vrijwilligers een hele fijne vakantieperiode. In deze vlog blikken ze terug op het afgelopen anderhalf jaar aan vlogs. Dat doen ze onder andere omdat we met de 'Verhalen van Humanitas' een andere, nieuwe weg inslaan. Watch this space!