Stage bij Stichting Humanitas

Binnen Stichting Humanitas bestaan diverse mogelijkheden om praktijkervaring op te doen. Op verschillende afdelingen binnen de organisatie kun je stage lopen.

Voor de zorg gerelateerde stages hebben we afspraken gemaakt met opleidingsinstituten en zorginstellingen over het aantal stageplaatsen. Informeer dus eerst op school of er vaste afspraken met Stichting Humanitas zijn gemaakt.

Als je geïnteresseerd bent in een stageplaats, stuur dan een gemotiveerde brief per e-mail. Vermeld hierbij duidelijk op welke school je zit, je opleiding, opleidingsjaar, de stageperiode, aantal stage-uren per week, welke dagen per week je stage wilt lopen en een eventuele voorkeur voor een locatie. De brief kan je naar het onderstaande contactadres sturen van de Stichting Humanitas-regio waar je stage wilt lopen. Een overzicht van de locaties per regio vind je hier.

Contactgegevens Zorg en Welzijn

Mail je sollicitatie naar opb@stichtinghumanitas.nl of neem telefonisch contact op via de klantenservice 010 27 13 800.

Maatschappelijke Dienstverlening

HBO stages - mail je sollicitatie naar opb@stichtinghumanitas.nl of neem telefonisch contact op via de klantenservice 010 27 13 800.

MBO stages - Slechts enkele plaatsen beschikbaar, alleen voor 3e en 4ejaars BOL opleidingen MZ-3 of 4 richting volwassenenwerk en SPW. Mail je sollicitatie naar opb@stichtinghumanitas.nl of neem telefonisch contact op via 010-27 13 800.