Als sekswerker hulp of ondersteuning nodig?

Loopt u als sekswerker aan tegen problemen? Of wil u uit het vak stappen, maar weet u niet hoe u dat moet aanpakken? De positie van sekswerkers in onze samenleving kan nog altijd beter. Daar dragen we bij Stichting Humanitas graag een steentje aan bij.

Prostitutie Maatschappelijk Werk (PMW)

Loopt u als sekswerker aan tegen problemen die u niet meer alleen kunt oplossen? De maatschappelijk werkers van PMW helpen bij moeilijkheden en vragen die te maken hebben met uw werk in de seksindustrie. Denk aan:

• Schulden
  • Huisvestingsproblemen
  • Omgaan met stigma
  • Vragen over wet- en regelgeving
  • Vragen over een verblijfsvergunning

Het PMW uitstapprogramma

Sommige sekswerkers zouden liever ander werk doen. Wilt u ook graag stoppen met sekswerk, maar krijgt u dat in uw eentje niet voor elkaar? PMW heeft een speciaal uitstapprogramma voor sekswerkers.

Meer weten?

Alle informatie over Prostitutie Maatschappelijk Werk en het uitstapprogramma vindt u op de speciale PMW-website.

Door2Door: voor en door sekswerkers

Woont en werkt u als sekswerker in de regio Rotterdam? Bij ons informatie- en dienstencentrum Door2Door bent u altijd welkom. Bij Door2Door werken veel vrijwilligers. Vaak zijn ze zelf actief (geweest) in de seksbranche.

Bij Door2Door kunt u o.a. terecht voor:

• Informatie. We hebben een SOA-spreekuur, een boekhoudspreekuur en een spreekuur voor vragen over de regelgeving rondom sekswerk.
  • Gezamenlijke activiteiten en interessante workshops
  • Toegang tot een computer met gratis internet
  • Werkbenodigdheden

Ook kunt u (anoniem) praten met onze vertrouwenspersoon, als u tegen misstanden in uw werk aanloopt. Of als u uw hart wil luchten.

U kunt altijd binnenlopen bij Door2Door op:

• Maandag van 10.00 - 13.00 uur
  • Dinsdag van 14.00 - 17.00 uur
  • Donderdag van 18.00 - 21.00

Ons adres: Rochussenstraat 301, 3023 DE Rotterdam.

Tijdens openingstijden zijn we ook bereikbaar via 010 - 795 64 61.

Heeft het haast? Bel dan 06 - 105 038 97 of 06 - 124 698 16.

Meer weten?

Alle informatie over Door2Door vindt u op onze speciale Door2Door website. Of stuur een mail naar door2door@stichtinghumanitas.nl.