Zilverlinde

Rotterdam

Kleinschalige locatie in een rustige groene wijk. Locatie de Zilverlinde is een klein, mooi en modern verpleeghuis, geschikt voor mensen van alle leeftijden met een lichamelijke beperking.

De Zilverlinde ligt in de wijk Honderd en Tien Morgen in het stadsdeel Hillegersberg-Schiebroek. Naast de mooie en rustgevende groene omgeving is het hartje van de stad goed te bereiken.

Waarom Zilverlinde?

• Voor wie?

Voor mensen met somatische zorgvragen waarbij een verpleeghuisindicatie is vastgesteld.
  • Aan de rand van Rotterdam met veel groen

De Bergse Dorpsstraat en de Peppelweg zijn op loopafstand en bieden genoeg mogelijkheden voor een bakkie koffie, een etentje of winkelen. Het vele groen in de omgeving zorgt voor heerlijk mogelijkheden om naar buiten te gaan, samen te ontspannen en tot rust te komen in de natuur.
  • Iedereen is welkom

Bij de Zilverlinde mag iedereen zijn wie ze willen zijn en hoe ze willen zijn. Welke culturele achtergrond, geaardheid en geloofsovertuiging dan ook, u bent welkom. Wij hebben respect voor iedereen en wij verwachten dit ook van onze bewoners.
  • Fijn wonen

Met aandacht voor welzijn en autonomie, respectvolle bejegening naar de bewoner, en deskundige medewerkers, is het prettig wonen op de Zilverlinde. Als bewoner van de Zilverlinde kunt u gebruik maken van de faciliteiten van de naastgelegen hoofdlocatie Akropolis, zoals de bar/restaurant, kapper, beautysalon, en zelfs een tattoo shop!
  • Eigen kamer

Kleinschalige woonlocatie met de voordelen en faciliteiten als in een grotere locatie. De ruime kamers zijn naar eigen smaak in te richten met eigen sanitair, vaak met een eigen kleine buitenruimte door aanwezige balkon gedeelte.

Faciliteiten

• Dagelijkse maaltijdservice
  • Diverse dagbestedingsactiviteiten door onze welzijnsmedewerker
  • Eigen badkamer en sanitair
  • Eigen kamer
  • Gezamenlijk balkon/terras
  • Gezellige, gezamenlijke huiskamer
  • Huisdier toegestaan
  • Hulp van de huismeester bij kleine klusjes
  • Persoonlijk alarmsysteem
  • Restaurant
  • Tandarts aan huis, fysiotherapie, ergotherapie en logopedie.
  • Wifi verbinding

Zilverlinde